Zimowy Obóz RPG

Wiek: 14-20 lat Organizator: Biuro Turystyki Aktywnej KOMPAS sp. z o.o.
LP. KOD TERMIN CENA
1. ZRP 14.01-20.01.2018 999 zł Zapytaj o dodatkowe miejsce
2. ZRP 28.01-03.02.2018 999 zł Rezerwuj
Organizator
Biuro Turystyki Aktywnej KOMPAS sp. z o.o.
Wiek
Wiek od 14 lat do 20 lat
Opis

Czym tak naprawdę są gry RPG? Na to pytanie jest wiele odpowiedzi, ale my najbardziej skłaniamy się ku określeniu ich „żywym teatrem”. Podczas grania tworzysz własną postać, w którą wcielasz się potem w trakcie przygody prowadzonej przez Mistrza Gry (MG). Brzmi prosto, ale niech Was to nie zmyli!

Granie w RPG jest jak przejście do innego świata – w zależności od systemu, który jest prowadzony, gracze walczą o przetrwanie na postapokaliptycznych pustyniach Ameryki, odbywają międzygalaktyczne podróże, wcielają się w różne fantastyczne rasy od elfów po krasnoludy, bądź stają „po drugiej stronie barykady”, odgrywając wampiry lub wilkołaki we współczesnym świecie pełnym ludzi. Cokolwiek wybiorą, ich postaci czeka mnóstwo przygód i niebezpieczeństw, przygotowanych wcześniej przez kadrę obozu. Wychowawcy pełnią nie tylko rolę Mistrzów Gry – w trakcie obozu podczas sesji chętni gracze wcielą się w rolę Mistrzów prowadząc grę dla kadry, która podpowie uczestnikom, jak efektowniej prowadzić i jak efektywniej grać.

Na obozie podopieczni będą podzieleni na drużyny składające się z grup 4-6 osobowych. Każda z nich oddzielnie zdecyduje, czy chce grać przez cały turnus jedną kampanię w określonym systemie czy może kilka krótkich przygód, by na obozie poznać jak najwięcej systemów. Systemy RPG, z jakich gracze będą mogli wybierać, to: autorski system RPG Mistrzów Gry BTA Kompas Tol Calen, nowy i stary Świat Mroku (w tym: Wampir i Wilkołak), Warhammer, Neuroshima, Zew Cthulhu, Dungeons & Dragons, Wolsung, Dzikie Pola, Klanarchia, Shadowrun i wiele innych. Grupy będą dopasowane tak, by każdy dostał to, czego oczekuje zarówno od sesji, jak i od doświadczonych Mistrzów Gry.

Na tym obozie odnajdą się zarówno gracze z długim stażem, jak i osoby, które jeszcze nie do końca orientują się w świecie RPG. Nowi nauczą się tworzyć i odgrywać wiarygodnie postaci oraz poznają podstawy różnych systemów, weterani zaś doszlifują swój warsztat jako gracze bądź poznają tajniki prowadzenia jako MG. Jedyne, czego potrzeba, by zagłębić się w krainy wyobraźni, to otwarty umysł i ciekawość świata!

 

Opis programu

Sesje RPG. W tej grze wyobraźni każdy może zostać wybranym bohaterem i kierować jego losem pośród licznych zakrętów toczonej gry. Mistrzowie Gry – czyli prowadzący – zadbają o to, by nie brakowało Wam tu barwnych przygód i gwałtownych zwrotów akcji, wystawią na próbę Waszą inteligencję i wyobraźnię, a nade wszystko wciągną w autorski świat fantazji i specjalnie uknutą intrygę.

Gry planszowe i integracyjne. W wolnych chwilach będzie można poćwiczyć umiejętności strategiczne w ciekawych grach planszowych (Neuroshima Hex, Jungle Speed, Ghost Stories, Koncept i inne) czy karcianych (Bang!, Dominion z dodatkami, Prawo Dżungli, Munchkin, Dixit, Neuroshima Hex 3.0, Goblins: Epic Death i inne) oraz wziąć udział w różnych innych przerywnikach ruchowych i zabawach integracyjnych. Zachęcamy do zabierania własnych talii i gier.

Projekcje i panele dyskusyjne. W których weźmiemy udział po obejrzeniu filmów z kanonu gatunku fantasy. Pomogą nam one w zdobywaniu wiedzy i zapoznają nas z klasyką oraz dadzą mnóstwo materiału, dzięki któremu będzie można jeszcze lepiej dopracowywać swoje postaci!

Prelekcje z mistrzowania. Mistrzowie gry podzielą się swoimi technikami prowadzenia. Tworzenie scenariuszy, klimat i itemy sesyjne, muzyka na sesjach, czym charakteryzuje się dobry NPC, odpowiednie otwarcie i zamkniecie sesji. To i wiele innych to tylko wierzchołek góry lodowej poruszanych tematów.

Prelekcje i warsztaty. Z różnych dziedzin przydatnych każdemu, kto pragnie wzbogacić swoją wiedzę RPG-ową i nie tylko: tworzenie i odgrywanie postaci, charakterystyka świata i systemu gry, arkana mechaniki, tajniki mistrzowania.

Łucznictwo. Poznacie teoretyczne tajniki tej odwiecznej sztuki! Z jakich elementów składa się łuk? Jak należy go pielęgnować? Jak daleko niósł? Jakich grotów używano na przestrzeni wieków? Z jakiego drewna łuk powinien być przygotowany? Po zakończonych zajęciach, odpowiedzi na te pytania będą dla Was oczywiste! 

Szermierka. Korzystając ze sprawdzonych i całkowicie bezpiecznych mieczy otulinowych go-now, wprowadzimy Was w tajniki szlachetnej sztuki fechtunku. Poznacie podstawowe oraz zaawansowane techniki ataku i obrony, rozwiniecie koordynację i równowagę ciała, weźmiecie udział w pojedynkach podczas Kręgu Honoru i Kręgu Zdrady, a także będziecie mogli wziąć udział w lekcjach ukazujących wam nowe techniki fechtowania. Niech najlepszy wygra!

 

Wyżywienie

4 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, w czasie którego wydawany jest podwieczorek (np. batonik, owoc, jogurt), kolacja. Obóz zaczyna się obiadem, a kończy śniadaniem. Ostatniego dnia Uczestnicy otrzymują także suchy prowiant na drogę powrotną.

 

Cena zawiera

Zakwaterowanie (6 noclegów), wyżywienie  4 razy dziennie,  realizację bardzo aktywnego programu, opiekę kadry i instruktorów, ubezpieczenie NNW (10.000 zł).

 

Cena nie zawiera

Dojazdu.

 

Co zabrać
  • polecamy zabrać wszystko, co pomoże Wam wczuć się w klimat (stroje, ozdoby) oraz to, co zwykle zabieracie na sesje
  • ważną legitymację szkolną z numerem PESEL oraz poprawnie wypełnioną kartę kwalifikacyjną z numerem PESEL
  • dowód osobisty lub paszport
  • mały plecak
  • czapkę, szalik, dwie pary rękawiczek, zimowe buty i kurtkę
  • odzież na różne warunki pogodowe i temperatury
  • przybory toaletowe, ręcznik kąpielowy
  • krem na mróz z filtrem UV

Organizujemy za dopłatą dojazd na obóz z większych miast Polski. Podróż odbywa się autokarem i/lub pociągiem.

Wykaz miejsc i godzin zbiórek będzie dostępny na ok. 7 dni przed wyjazdem (wysyłamy wiadomość e-mail ze szczegółowymi informacjami).

Uczestnicy zawsze podróżują pod opieką naszej kadry.

Dojazd z poszczególnych miast Polski będzie realizowany w zależności od terminu ferii.

 

LP. MIASTO MIEJSCE ZBIÓRKI Środek transportu ZBIÓRKA WYJAZDOWA ZBIÓRKA POWROTNA DOPŁATA
1 Murzasichle Dom pod Lasem, ul. Sądelska 127a, 34-531 Murzasichle Własny 14:00 10:00 0 PLN
2 Warszawa (I turnus) . Łączony 00:00 00:00 188 PLN
3 Wrocław (I turnus) . Łączony 00:00 00:00 178 PLN
4 Szczecin (I turnus) . Łączony 00:00 00:00 188 PLN
5 Opole (I turnus) . Łączony 00:00 00:00 158 PLN
6 Gdańsk (II turnus) . Łączony 00:00 00:00 188 PLN
7 Łódź (II turnus) . Łączony 00:00 00:00 168 PLN
8 Katowice (II turnus) . Łączony 00:00 00:00 108 PLN

Dom pod Lasem

Dom pod Lasem. Niezwykle klimatyczny pensjonat znajdujący się w najwyżej położonym punkcie miejscowości Murzasichle (k. Zakopanego), skąd roztacza się przepiękny widok na Tatry Słowackie, Wysokie i Giewont. Zakwaterowanie w pokojach 3-, 4- i 5-osobowych z łazienkami. Pensjonat ma własną stołówkę, sale świetlicowe, dużo zielonego terenu, zadaszony grill. http://www.dompodlasem.com.pl/

 

ul. Sądelska 127a, 34-531 Murzasichle