(+48 58) 303 18 78

dostępni pn-pt 9:00-17:00

RPG Wyjazd Rodzinny..jpg
RPG Wyjazd Rodzinny..jpg

799 zł

Erpegowy Wyjazd Rodzinny

Wiek: 0-99

lokalizacja:
Przystanek Drzewina

Erpegowy Wyjazd Rodzinny to fantastyczny sposób na spędzenie czasu w gronie przyjaciół oraz swoich pociech. Program napisany specjalnie z myślą o erpegowcach i larpowcach, którzy pragną przekazać zainteresowania swoim dzieciom, przy okazji świetnie się bawiąc i odpoczywając. Program prowadzony jest dwutorowo, aby zarówno dzieci, jak i dorośli mogli zanurzyć się w świecie gier fabularnych oraz wypocząć na pięknych Kaszubach.

 

rezerwuj >

TERMINY TEGO OBOZU

21/09/2019 - 25/09/2019

niedostępny 799 zł

Program

Wyjazd przeznaczony jest tylko dla rodzin, w skład których wchodzi min. 1 osoba dorosła i min. 1 dziecko.

Sesje RPG odbywać się będą w drużynach liczących maksymalnie 6 osób.

Część zajęć prowadzona jest wspólnie tak, żeby wszystkie rodziny miały czas na integrację i wspólne spędzenie czasu. Niektóre punkty programu są rozdzielone (na przykład sesje RPG), dając dzieciom możliwość przeżywania swoich przygód we własnym gronie, a dorosłym- spokojne skupienie się na grze.

Przygotowaliśmy program, w którym każdy znajdzie coś dla siebie. W czasie porannego i popołudniowego bloku zajęciowego dorośli będą mogli wziąć udział w zajęciach przygotowanych z myślą o nich podczas, gdy nad zabawą dzieci będą czuwać animatorzy i opiekunowie.

Systemy RPG, z jakich gracze będą mogli wybierać, to: autorski system RPG Mistrzów Gry BTA Kompas „Tol Calen”, „Dungeons&Dragons 5e”, „Zew Cthulhu”, „Warhammer”, „Neuroshima”, „Świat Mroku”, „Tales from the Loop”, „Earthdawn”, „Conan”, „Star Wars”, „Wolsung”, „Dzikie Pola”, „Klanarchia”, „Shadowrun” i wiele innych. Instruktorem będzie doświadczony Mistrz Gry, członek kadry Obozów Fabularnych Tol Calen.

Sesje RPG dla dzieci będzie prowadził osobny Mistrz Gry, który przedstawi im systemy specjalne stworzone z myślą o najmłodszych, takie jak „Wyjątkowi Bohaterowie i Niezwykłe Zagrożenia”, „Adventurers”, „Hero Kids”, czy „Tails of Equestria”. Rozgrywka będzie się opierała na wielu rekwizytach oraz grafikach tak, aby jak najbardziej zaciekawić młodych graczy światem wyobraźni.

Program wspólny:

Sesje RPG

Czas, w którym Mistrz Gry i Gracze zajmą się tym, co erpegowcy lubią najbardziej. Dzieci osobno, a rodzice osobno będą przeżywać swoje historie, przygody i kampanie. Każda drużyna będzie miała własnego Mistrza Gry, dzięki czemu wszyscy będą mogli się dobrze bawić we własnym gronie.

Gry planszowe i karciane

W wolnych chwilach będzie można poćwiczyć umiejętności strategiczne w ciekawych grach planszowych (Neuroshima Hex, Ghost Stories i inne), czy karcianych (Bang!, Munchkin, Dixit, Jungle Speed, Goblins: Epic Death i inne) oraz wziąć udział w przeróżnych zadaniach z dziedziny team-buildingu, grach terenowych i zabawach integracyjnych. Istnieje również możliwość rozegrania mini turnieju Magic The Gathering. Zachęcamy do zabierania własnych talii i gier.

Łucznictwo

Poznacie tajniki, zarówno teoretyczne jak i praktyczne, tej odwiecznej sztuki. Z jakich elementów składa się łuk? Jak należy go pielęgnować? Jak daleko niósł? Jakich grotów używano na przestrzeni wieków? Z jakiego drewna łuk powinien być przygotowany? Wszystkiego dowiecie się na prelekcji, by móc potem spróbować swoich sił w strzelaniu z różnych rodzajów łuków.

Szermierka

Korzystając z nowych, sprawdzonych i całkowicie bezpiecznych mieczy otulinowych Go-Now, wprowadzimy Was w tajniki szlachetnej sztuki fechtunku. Poznacie podstawowe oraz zaawansowane techniki ataku i obrony, rozwiniecie koordynację i równowagę ciała, weźmiecie udział w pojedynkach podczas Kręgu Honoru i Kręgu Zdrady, gier typu Battle czy Capture The Flag.

Wycieczki piesze

Kaszuby są bogate w polany, łąki i lasy. Zagłębiając się w piękną i żywą naturę można rozprostować nogi, zaczerpnąć świeżego powietrza i miło spędzić czas. W trakcie takiej wycieczki dzieciom zabawę zapewni animator, który określi fabułę Wyprawy po Serce Lasu albo Polowania na Polnego Trolla.

Program dla dzieci:

Tropienie leśnego licha

Umiejętność tropienia i cichego poruszania się zdecydowanie potrzebna jest każdemu poszukiwaczowi przygód. Razem dowiemy się nie tylko, jak badać ślady, ale i jak przejść przez las tak, aby po sobie nie zostawić żadnych, a nawet nie wydać żadnego dźwięku.

Elficki łuk

Poznamy pradawną, elficką instrukcję, na podstawie której każdy z nas stworzy własny, unikalny łuk i kilka strzał. I to całkowicie z rzeczy znalezionych w lesie! Później zrobimy razem turniej, podczas którego przetestujemy nie tylko naszą broń, ale i celność i cierpliwość dzierżącego ją łucznika. Ale zaraz, zaraz – elficką instrukcję najpierw trzeba przecież zdobyć…

Skąd wzięły się smoki?

Wspólnie poznamy odpowiedź na to i wiele innych pytań dotyczących fantastycznych istot. Porozmawiamy nie tylko o wampirach i wilkołakach, ale i o naszych rodzimych strzygach i czartach. Poznamy tajemnice stworów z najróżniejszych zakamarków świata, usłyszymy kilka legend oraz mitów.

Starożytne alfabety i szyfry

Nauczymy się używać skandynawskich run, a także poznamy dziesiątki szyfrów, co zdecydowanie pomoże nam odczytać starą, krasnoludzką recepturę, dzięki której zrobimy niewidzialny atrament!

Program dla dorosłych:

Prelekcje

Tematy prelekcji będą ustalane na bieżąco z uczestnikami wyjazdu. Mogą one dotyczyć kreacji i odgrywania swoich bohaterów, ale także technik prowadzenia sesji. Będziemy mogli również wspólnie usiąść i porozmawiać o RPG, jego przeszłości i przyszłości albo zajmiemy się prezentacjami nieznanych Wam systemów, tych klasycznych i zupełnie nowych.

Prowadzenie zajęć

Jesteś Mistrzem Gry i chcesz poprowadzić jedną sesję lub mini kampanię? Nigdy nie prowadziłeś, ale chcesz spróbować? To jest idealne miejsce, bo od razu możesz dostać informacje o odbiorze sesji i rady zarówno od Mistrza Gry, jak i reszty Graczy. Co więcej instruktorzy chętnie pomogą Ci się do wszystkiego przygotować.

Nerdowski czas wolny

Kiedy dzieci będą miały sesję, albo już dawno zasną... wtedy rodzice mogą odpocząć. Czy to przy wieczornych planszówkach, karciankach i dobrym filmie, czy przy ognisku lub nocnej sesji RPG. Czas wolny, przeznaczony na odpoczynek w miłym towarzystwie. Dzieci oczywiście będą pod czujnym okiem animatora.

Oko na najmłodszych

Jeżeli zdarzy się, że uczestnikami wyjazdu będą dzieci poniżej 4 roku życia, zorganizowany będzie specjalny opiekun, który w czasie zajęć będzie się zajmować najmłodszymi.

 

Fakultatywnie

Dla wszystkich chętnych przygotowaliśmy zajęcia dodatkowe za dopłatą:

Przygodowy Pakiet Obozowy 100zł

Przydatne wyposażenie dla każdego, kto wyjeżdża na obóz.
W Obozowym Pakiecie Przygody znajdują się: - latarka ręczna z kompletem baterii, - manierka/termos z karabinkiem do powieszenia, - 2 szt. światła awaryjnego
tzw. "magiczne pałeczki", które po zgięciu świecą przez kilka godzin, - dmuchana poduszka podróżna, niezbędną dla każdego Podróżnika.
Obozowy Pakiet Przygody czekać będzie na Uczestnika na obozie.

Dzieci, których rodzice nie zdecydowali się na zakup dodatkowych opcji, będą uczestniczyć w zajęciach realizowanych zgodnie z programem obozu.

KOSZTY

cena zawiera cena nie zawiera

Zakwaterowanie (4 noclegi), wyżywienie 4 razy dziennie, realizację bardzo aktywnego programu, opiekę kadry i instruktorów, pamiątkową koszulkę, ubezpieczenie NNW (10.000 zł).

Cena za osobę:

  • osoba dorosła lub dziecko powyżej 13 lat – 799 zł
  • dziecko 4-12 lat – 499 zł
  • dziecko 0-3 lat – gratis

 

Dojazdu.

 

Gwarancja aklimatyzacji 150zł
Wiemy jak często trudne do przewidzenia jest to, czy nasze Dziecko, które nie jest jeszcze doświadczonym bywalcem obozów i kolonii, zintegruje się z nowymi kolegami i odnajdzie się poza znanym sobie otoczeniem. Czy dobrze będzie się czuł w grupie rówieśników, czy może decyzja o wysłaniu na pierwszy obóz powinna jeszcze poczekać? Czasem, pomimo starań naszej profesjonalnej kadry, tęsknota za domem jest silniejsza i nie chcąc narazić początkującego Uczestnika na złe wspomnienia z pierwszego obozu, zabieramy go przed zakończeniem kolonii do domu. Wychodząc naprzeciw takim sytuacjom, oferujemy dodatkową usługę polegającą na wzmożonej indywidualnej opiece Waszego Dziecka przez naszą kadrę. W przypadku wykupienia tej dodatkowej usługi zachowujemy jeszcze większą niż zwykle staranność i troskę o zaaklimatyzowanie się Państwa Dziecka na obozie. Jeżeli mimo to Uczestnik opuści obóz, Kompas zapłaci za niewykorzystane dni na obozie proporcjonalnie do ceny obozu.
Karta dużej rodziny
Nasza firma przystąpiła do ogólnopolskiego rządowego programu Karta Dużej Rodziny. Jest to system zniżek dla rodzin wielodzietnych, przysługujący rodzinom z co najmniej trójką dzieci, niezależnie od dochodu. Karta jest wydawana bezpłatnie, każdemu członkowi rodziny. Jej posiadacze mają możliwość korzystania z katalogu oferty kulturalnej, rekreacyjnej czy transportowej na terenie całego kraju. Szczegóły programu na stronie https://rodzina.gov.pl/duza-rodzina/karta-duzej-rodziny. My ze swojej strony oferujemy 100 zł rabatu dla każdego członka rodziny posiadającego Kartę, na dowolny obóz organizowany przez BTA Kompas. Karta Dużej Rodziny nie obowiązuje przy obozach w cenie promocyjnej. Warunkiem otrzymania zniżki jest przesłanie skanu lub zdjęcia Karty uczestnika obozu na adres e-mail biuro@kompas.pl. Skan lub zdjęcie należy przesłać przed dokonaniem płatności za dany obóz.
Co zrobić, jeśli moje dziecko jednak nie może jechać?

Różnego rodzaju sytuacje losowe (choroba, wydarzenie rodzinne, odwołanie urlopu itp.) mogą spowodować konieczność niespodziewanej rezygnacji z udziału w imprezie. Dla uniknięcia dość wysokich kosztów finansowych związanych z taką rezygnacją proponujemy przy kupnie imprezy nabycie fakultatywnego Pakietu Ochronnego pozwalającego na znaczące obniżenie kosztów wynikających z warunków uczestnictwa.

czytaj więcej >

Tabela zwrotu kosztów w przypadku rezygnacji z imprezy

liczba dni do rozpoczęcia obozu Bez pakietu Pakiet Parasol Pakiet Super Parasol
powyżej 30 dni -200zł zwrot 100% zwrot 100%
30-14 dni zwrot 50% zwrot 75% zwrot 90%
13-1 dni zwrot 40% zwrot 70% zwrot 85%
niestawienie się na zbiórkę zwrot 20% zwrot 60% zwrot 80%
koszt pakietu 0zł 75zł 150zł
regulamin

LOKALIZACJA I DOJAZD

Przystanek Drzewina

Niezwykle klimatyczny ośrodek wypoczynkowy położony w urokliwej miejscowości Drzewina na Kaszubach, wśród lasów, pól i łąk. Obiekt jest po generalnym remoncie wykonanym w 2017 roku. Uczestnicy zostaną zakwaterowani w pokojach  3-, 4-, 5- i 6-osobowych z pełnym węzłem sanitarnym. Do dyspozycji Uczestników duża sala sportowo-dydaktyczna, jadalnia, dwa zewnętrzne namioty sferyczne, boisko sportowe i dużo zielonego terenu rekreacyjnego.

Strona obiektu: http://przystanekdrzewina.pl/

Drzewina 6a
83-041 Mierzeszyn

e-mail: przystanek@przystanekdrzewina.pl

Dojazd własny.

 

Drzewina 0zł
regulamin

PRZED OBOZEM

Co zabrać?

  • Polecamy zabrać wszystko, co pomoże Wam wczuć się w klimat (stroje, ozdoby, rekwizyty) oraz to, co zwykle zabieracie na sesje RPG.
  • Mały plecak oraz wygodne buty do wycieczek pieszych, obuwie sportowe, gorszą bluzę i spodnie do zajęć terenowych, ciepły sweter lub polar, nieprzemakalną kurtkę, letnie nakrycie głowy (czapkę lub chustkę)!
  • Przybory toaletowe, ręcznik kąpielowy, krem z filtrem UV, środek przeciwko owadom, okulary przeciwsłoneczne.