Erpegowy Wyjazd Rodzinny

Wiek: 0-100 lat Organizator: Biuro Turystyki Aktywnej KOMPAS sp. z o.o.
LP. KOD TERMIN CENA
1. ERP 25.08-29.08.2018 -
Organizator
Biuro Turystyki Aktywnej KOMPAS sp. z o.o.
Wiek
Wiek od 0 lat do 100 lat
Opis

Erpegowy Wyjazd Rodzinny to fantastyczny sposób na spędzenie czasu w gronie przyjaciół oraz swoich pociech. Program napisany specjalnie z myślą o erpegowcach i larpowcach, którzy pragną przekazać zainteresowania swoim dzieciom, przy okazji świetnie się bawiąc i odpoczywając. Program prowadzony jest dwutorowo, aby zarówno dzieci, jak i dorośli mogli zanurzyć się w świecie gier fabularnych oraz wypocząć na pięknych Kaszubach.

 

Opis programu

Wyjazd przeznaczony jest tylko dla rodzin, w skład których wchodzi min. 1 osoba dorosła i min. 1 dziecko.

Sesje RPG odbywać się będą w drużynach liczących maksymalnie 6 osób.

Część zajęć prowadzona jest wspólnie dla dzieci i dorosłych, dzięki czemu rodziny mogą spędzić czas razem i lepiej się zintegrować. Niektóre punkty programu są rozdzielone (na przykład sesje RPG), żeby dzieci przeżywały swoje przygody we własnym gronie, a dorośli mogli skupić się na grze.

Przygotowaliśmy program, w którym każdy znajdzie coś dla siebie. Obozowy dzień podzielony jest na trzy części programowe: zajęcia przedpołudniowe, popołudniowe oraz wieczorne. Każdego dnia przygotowaliśmy blok zajęć wspólnych dla całych rodzin, a także zarezerwowaliśmy czas wyłącznie dla rodziców. W tym czasie dzieci biorą udział w zajęciach przygotowanych specjalnie dla nich. Cisza nocna dla dzieci zapada o 21.00. Po tej godzinie kadra czuwa nad spokojnym snem, a rodzice mają czas na relaks lub wieczorne sesje RPG.

Systemy RPG, z jakich dorośli gracze będą mogli wybierać, to: autorski system RPG Mistrzów Gry BTA Kompas „Tol Calen”, nowy i stary „Świat Mroku” (w tym: „Wampir” i „Wilkołak”), „Warhammer”, „Neuroshima”, „Zew Cthulhu”, „Dungeons & Dragons”, „Wolsung”, „Dzikie Pola”, „Klanarchia”, „Shadowrun” i wiele innych. Instruktorem będzie doświadczony Mistrz Gry, członek kadry obozów fabularnych Tol Calen.

Sesje RPG dla dzieci będzie prowadził osobny Mistrz Gry, który przedstawi im systemy stworzone specjalnie z myślą o najmłodszych jak: „Wyjątkowi Bohaterowie i Niezwykłe Zagrożenia”, „Adventurers”, „Hero Kids” czy „Tails of Equestria”. Rozgrywka będzie się opierała na wielu rekwizytach oraz grafikach tak, aby jak najbardziej zaciekawić młodych graczy światem wyobraźni.

Program wspólny:

Gry planszowe i karciane. W wolnych chwilach będzie można poćwiczyć umiejętności strategiczne w ciekawych grach planszowych (Neuroshima Hex, Ghost Stories i inne) czy karcianych (Bang!, Munchkin, Dixit, Jungle Speed, Goblins: Epic Death i inne) oraz wziąć udział w przeróżnych zadaniach z dziedziny team buildingu, grach terenowych i zabawach integracyjnych. Istnieje również możliwość rozegrania miniturnieju Magic The Gathering. Zachęcamy do zabierania własnych talii i gier.

Łucznictwo. Poznacie tajniki, zarówno teoretyczne jak i praktyczne, tej odwiecznej sztuki. Z jakich elementów składa się łuk? Jak należy go pielęgnować? Jak daleko niósł? Jakich grotów używano na przestrzeni wieków? Z jakiego drewna łuk powinien być przygotowany? Wszystkiego dowiecie się na prelekcji, by móc potem spróbować swoich sił w strzelaniu z różnych rodzajów łuków.

Szermierka. Korzystając z nowych, sprawdzonych i całkowicie bezpiecznych mieczy otulinowych go-now, wprowadzimy Was w tajniki szlachetnej sztuki fechtunku. Poznacie podstawowe oraz zaawansowane techniki ataku i obrony, rozwiniecie koordynację i równowagę ciała, weźmiecie udział w pojedynkach podczas Kręgu Honoru i Kręgu Zdrady, gier typu Battle czy Capture The Flag.

Wycieczki piesze. Kaszuby są bogate w polany, łąki i lasy. Zagłębiając się w piękną i żywą naturę można rozprostować nogi, zaczerpnąć świeżego powietrza i miło spędzić czas. W trakcie takiej wycieczki dzieciom zabawę zapewni animator, który określi fabułę wyprawy po serce lasu albo polowania na polnego trolla.

Program dla dzieci:

Sesje RPG. Dzieci będą mogły wcielić się w wymyślone przez siebie postaci. Z bezdusznej kartki papieru stworzymy żywą istotę z własnym charakterem, głosem, przywarami i zaletami. Sesja RPG jest rozmową Graczy z Mistrzem Gry, który – niczym narrator w książce – opisuje cały świat wokół graczy. Jest to jak czytanie interaktywnej książki, której czytelnik staje się współautorem.

Tropienie leśnego licha. Umiejętność tropienia i cichego poruszania się zdecydowanie potrzebna jest każdemu poszukiwaczowi przygód. Razem dowiemy się nie tylko, jak badać ślady, ale i jak przejść przez las tak, aby po sobie nie zostawić żadnych, a nawet nie wydać żadnego dźwięku.

Elficki łuk. Poznamy pradawną, elficką instrukcję, na podstawie której każdy z nas stworzy własny, unikalny łuk i kilka strzał. I to całkowicie z rzeczy znalezionych w lesie! Później zrobimy razem turniej, podczas którego przetestujemy nie tylko naszą broń, ale i celność i cierpliwość dzierżącego ją łucznika. Ale zaraz, zaraz – elficką instrukcję najpierw trzeba przecież zdobyć…

Skąd wzięły się smoki? Wspólnie poznamy odpowiedź na to i wiele innych pytań dotyczących fantastycznych istot. Porozmawiamy nie tylko o wampirach i wilkołakach, ale i o naszych rodzimych strzygach i czartach. Poznamy tajemnice stworów z najróżniejszych zakamarków świata, usłyszymy kilka legend oraz mitów.

Starożytne alfabety i szyfry. Nauczymy się używać skandynawskich run, a także poznamy dziesiątki szyfrów, co zdecydowanie pomoże nam odczytać starą, krasnoludzką recepturę, dzięki której zrobimy niewidzialny atrament!

Program dla dorosłych:

Sesje RPG. Czas, w którym Mistrz Gry i Gracze zajmą się tym, co erpegowcy lubią najbardziej. Dzieci osobno, a rodzice osobno będą przeżywać swoje historie, przygody i kampanie. Każda drużyna będzie miała własnego Mistrza Gry.

Prelekcje. Tematy prelekcji będą ustalane na bieżąco z uczestnikami wyjazdu. Mogą one dotyczyć kreacji i odgrywania swoich bohaterów, ale także technik prowadzenia sesji. Będziemy mogli również wspólnie usiąść i porozmawiać o RPG, jego przeszłości i przyszłości, albo zajmiemy się prezentacjami nieznanych Wam systemów, tych klasycznych i zupełnie nowych.

Prowadzenie zajęć. Jesteś Mistrzem Gry i chcesz poprowadzić jedną sesję lub minikampanię? Nie znasz się na prowadzeniu sesji, ale chcesz spróbować? To jest idealne miejsce, bo od razu możesz dostać informacje o odbiorze sesji i rady zarówno od Mistrza Gry, jak i reszty Graczy. Co więcej, instruktorzy chętnie pomogą Ci się do wszystkiego przygotować.

Nerdowski czas wolny. Dzieci będą miały sesję, albo już dawno zasną – wtedy rodzice mogą odpocząć. Czy to przy wieczornych planszówkach, karciankach i dobrym filmie, czy przy ognisku lub nocnej sesji RPG. Czas wolny przeznaczony na odpoczynek w miłym towarzystwie, podczas gdy pociechy będą pod czujnym okiem opiekunów.

Oko na najmłodszych. Jeżeli zdarzy się, że uczestnikami wyjazdu będą dzieci poniżej 4 roku życia, zorganizowany będzie specjalny opiekun, który w czasie zajęć będzie się zajmować najmłodszymi.

 

Wyżywienie

4 domowe posiłki dziennie: śniadanie, obiad + podwieczorek, kolacja. Obóz zaczyna się obiadokolacją pierwszego dnia, a kończy obiadem dnia ostatniego. Wszystkie potrawy przygotowywane są na miejscu. Oprócz standardowych posiłków przewidzieliśmy też wspólne ognisko z kiełbaskami zamiast kolacji.

 

Cena zawiera

Zakwaterowanie (4 noclegi), wyżywienie 4 razy dziennie, realizację bardzo aktywnego programu, opiekę kadry i instruktorów, pamiątkową koszulkę, ubezpieczenie NNW (10.000 zł).

Cena za osobę:

  • osoba dorosła lub dziecko powyżej 13 lat – 799 zł
  • dziecko 4-12 lat – 499 zł
  • dziecko 0-3 lat – gratis

 

Cena nie zawiera

Dojazdu.

 

Co zabrać
  • polecamy zabrać wszystko, co pomoże Wam wczuć się w klimat (stroje, ozdoby, rekwizyty) oraz to, co zwykle zabieracie na sesje RPG
  • mały plecak oraz wygodne buty do wycieczek pieszych, obuwie sportowe, bluzę i spodnie do zajęć terenowych, ciepły sweter lub polar, nieprzemakalną kurtkę, letnie nakrycie głowy (czapkę lub chustkę)
  • przybory toaletowe, ręcznik kąpielowy, krem z filtrem UV, środek przeciwko owadom, okulary przeciwsłoneczne
  • poprawnie wypełnioną kartę kolonijną (z numerem PESEL)

 

Dojazd własny.

 

LP. MIASTO MIEJSCE ZBIÓRKI Środek transportu ZBIÓRKA WYJAZDOWA ZBIÓRKA POWROTNA DOPŁATA
1 Drzewina Przystanek Drzewina, Drzewina 6a, 83-041 Mierzeszyn Własny 16:00 10:00 0 PLN

Przystanek Drzewina

Niezwykle klimatyczny ośrodek wypoczynkowy położony w urokliwej miejscowości Drzewina na Kaszubach, wśród lasów, pól i łąk. Obiekt jest po generalnym remoncie wykonanym w 2017 roku. Uczestnicy zostaną zakwaterowani w pokojach  3-, 4-, 5- i 6-osobowych z pełnym węzłem sanitarnym. Do dyspozycji Uczestników duża sala sportowo-dydaktyczna, jadalnia, dwa zewnętrzne namioty sferyczne, boisko sportowe i dużo zielonego terenu rekreacyjnego.

Strona obiektu: http://przystanekdrzewina.pl/

Przystanek Drzewina
Drzewina 6a
83-041 Mierzeszyn