x
ue-logo

(+48 58) 303 18 78

dostępni pn-pt 9:00-17:00

<
>
15+ glamping.jpeg
15+ glamping.jpeg

2699 zł

Obóz RPG 15+ - Glamping

Wiek: 15-19

lokalizacja:
Fabularna baza namiotowa Przystanku Drzewina

Obóz RPG+ jest przeznaczony dla osób, które chcą rozwijać się na wielu płaszczyznach erpegowego kunsztu i zagłębiać w najróżniejsze systemy. Zastanawialiście się kiedyś, jak to jest przenieść się do świata wyobraźni, kiedy wraz z towarzyszami podróży przeżywacie niezapomniane przygody, a także stawiacie czoło wyzwaniom? Jeśli nie raz marzyliście o takich rozrywkach, to jest to odpowiednie miejsce dla Was. Bez względu na to czy jesteście początkującymi graczami czy doświadczonymi weteranami, każdy znajdzie u nas coś dla siebie! Będziecie mieli okazję rozegrać sesje RPG w najróżniejszych systemach, poznacie tajniki szermierki i dowiecie się, czym różni się LARP od RPG. Zapraszamy!

rezerwuj >
TERMINY TEGO OBOZU
24/06/2024 - 05/07/2024 dostępne rezerwuj > 2699 zł
06/07/2024 - 17/07/2024 Zapytaj o dodatkowe miejsca > 2699 zł
18/07/2024 - 29/07/2024 dostępne rezerwuj > 2699 zł
30/07/2024 - 10/08/2024 dostępne rezerwuj > 2699 zł
11/08/2024 - 22/08/2024 Zapytaj o dodatkowe miejsca > 2699 zł
Program

Czym tak naprawdę są gry RPG? Na to pytanie jest wiele odpowiedzi, ale my najbardziej skłaniamy się ku określeniu ich „teatrem wyobraźni”. Podczas grania stworzycie własną postać, w którą wcielicie się potem w trakcie przygody prowadzonej przez Mistrza Gry (MG). Brzmi prosto, ale niech Was to nie zmyli!

Granie w gry RPG jest jak przejście do innego świata– w zależności od systemu, który jest prowadzony, gracze walczą o przetrwanie na postapokaliptycznych pustyniach Ameryki, odbywają międzygalaktyczne podróże, wcielają się w różne fantastyczne rasy od elfów po krasnoludy, bądź stają „po drugiej stronie barykady”, odgrywając wampiry lub wilkołaki we współczesnym świecie pełnym ludzi.

Cokolwiek wybiorą, ich postaci czeka mnóstwo przygód i niebezpieczeństw.

Na obozie podopieczni będą podzieleni na drużyny składające się z grup 3-6 osobowych. Każda z nich oddzielnie zdecyduje, czy chce podczas długiej kampanii dogłębnie poznać określony system, a  innych światów jedynie zasmakować rozgrywając krótkie jednostrzały, czy może wybierze kilka krótszych przygód, by  poznać  na obozie jak najwięcej systemów.

Systemy RPG, z jakich gracze będą mogli wybierać, to: autorski system RPG Mistrzów Gry BTA Kompas „Tol Calen”, „Dungeons&Dragons”, nowy i stary „Świat Mroku” (w tym: „Wampir” i „Wilkołak”), „Zew Cthulhu”, „Wiedźmin”, „Warhammer”, „Neuroshima”, „Shadowrun”, „Legenda Pięciu Kręgów”,  ,,Tajemnice Pętli” i wiele innych. Grupy będą dopasowane tak, by każdy dostał to, czego oczekuje zarówno od sesji, jak i od doświadczonych Mistrzów Gry.

Na tym obozie odnajdą się zarówno gracze z długim stażem, jak i osoby, które jeszcze nie do końca orientują się w świecie gier fabularnych. Nowi nauczą się jak tworzyć i odgrywać wiarygodnie postaci, poznają podstawy różnych systemów oraz potrenują działanie drużynowe, weterani zaś doszlifują swój warsztat jako gracze, bądź poznają tajniki prowadzenia jako MG. Jedyne, czego potrzeba, by zagłębić się w Krainy Wyobraźni, to otwarty umysł i ciekawość świata!

Sesje RPG

  • Główna aktywność obozu: kampania oraz tzw. sesje jednostrzałowe w różnorakich systemach RPG
  • Tworzenie kart postaci i historii bohaterów, w których wcielą się gracze podczas sesji RPG
  • Wspólne opowiadanie niesamowitych historii
  • Rozwijanie wyobraźni i umiejętności wypowiadania się

Larpy

  • Teatr improwizowany - czyli wspólna gra z resztą Uczestników obozów fabularnych
  • Przygotowywanie strojów i charakteryzacji
  • Tworzenie rekwizytów i wykorzystywanie ich w grze
  • Improwizacja aktorska

Prelekcje

  • Dyskusje na niezliczone tematy od fechtunku i uzbrojenia rycerzy w średniowieczu po parzenie herbaty w arystokratycznej Anglii
  • Opowiadanie historii i wymiana doświadczeń o prowadzeniu sesji RPG oraz przedstawienie praktycznych trików przydatnych przy grach fabularnych
  • Prelekcje zarówno teoretyczne, jak i praktyczne skierowane do graczy i Mistrzów Gry

Warsztaty

  • Rozwijanie umiejętności manualnych 
  • Zgłębianie wiedzy dotyczącej tworzenia rekwizytów
  • Szlifowanie kunsztów w aktorstwie bądź w prowadzeniu gier fabularnych
  • Lekcje praktyczne z przeróżnych tematów hobbystycznych

Poszerzanie wiedzy dotyczącej gier fabularnych

  • Przedstawienie najróżniejszych systemów RPG i demonstracja przykładowych przygód w tych światach
  • Dyskusja na temat konwentów i wielkich konkursów erpegowych - czy warto brać w nich udział? 
  • Odpowiedzi na setki dylematów dotyczących RPG
  • Zapoznanie się z wachlarzem mechanik do gier fabularnych

Szermierka

  • Zajęcia z wykorzystaniem bezpiecznych mieczy otulinowych firmy Go-Now
  • Poznanie podstawowych postaw oraz zaawansowanych technik szermierczych
  • Rozgrywanie potyczek w Kręgu Honoru i Kręgu Zdrady
  • Odgrywanie scenariuszy bitew na podstawie gier Capture the flag albo potyczek Battle

Łucznictwo

  • Prelekcja dotycząca łuków - z czego są zbudowane oraz jak ich używać bezpiecznie i skutecznie
  • Zgłębianie technik łuczniczych 
  • Praktyka strzelecka w postaci strzelania do tarcz
  • Archer Tag - czyli łuczniczy paintball. Zajęcia ruchowe, gdzie uczestnicy w maskach paintballowych strzelają do siebie z bezpiecznych łuków i otulonych strzał. Wszystko pod okiem przeszkolonej kadry.

Zajęcia outdoorowe

  • Piesze wędrówki po malowniczej okolicy wokół ośrodka
  • Aktywne warsztaty pod chmurką (np. kuglarstwo, zielarstwo, podstawy survivalu)
  • Fakultatywne aktywności przy ognisku (np. śpiewanie, snucie opowieści, gry paragrafowe)"
  • Różnorodne zajęcia sportowe na świeżym powietrzu
    (np. mecz w piłkę nożną czy quidditcha; bitwa na balony z wodą, nauka tańców dawnych) 

Projekcje filmów

  • Obejrzenie kultowych filmów dla RPG-owców
  • Dyskusja dotycząca filmów
  • Poszukiwania inspiracji do swoich scenariuszy gier fabularnych

Gry planszowe i integracyjne

  • Rozgrywki najpopularniejszych gier planszowych typu: (Neuroshima Hex, Jungle Speed, Ghost Stories i inne)
  • Potyczki w grach karcianych takich jak: Bang!, Munchkin, Avalon, Dixit, Goblins: Epic Death i inne)
  • Gry integracyjne-ruchowe, gdzie uczestnicy lepiej się poznają przy dobrej zabawie
  • Zachęcamy do zabierania własnych kart do gier! (Magic the Gathering, Duel Masters, Yu-gi-oh!)
Wyżywienie

3 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, w czasie którego wydawany jest podwieczorek (np. batonik, owoc, jogurt), kolacja. Wszystkie przygotowywane w ośrodku. Obóz zaczyna się ciepłą kolacją pierwszego dnia, a kończy śniadaniem dnia ostatniego. Uczestnicy otrzymują suchy prowiant na drogę powrotną.

Fakultatywnie

Dla wszystkich chętnych przygotowaliśmy zajęcia dodatkowe za dopłatą:

Dopłata za podręcznik Tol Calen w twardej okładce 70zł

Podręcznik kolekcjonarski o świecie z długą i barwną historią, kształtowaną przez niezliczone rzesze graczy na przestrzeni kilku lat naszych Obozów RPG. Twarda okładka, kolorowa tasiemka zakładkowa. 

Kubek Tol Calen 50zł

Ceramiczny kubek z laserowo wyciętym logo Tol Calen. 

Erpegowy Pakiet Obozowy 140zł

W skład  pakietu wchodzi: podręcznik Tol Calen w twardej okładce, ceramiczny kubek z logo Tol Calen oraz trzy kości dziesięciościenne "Tolcalenówki".

Paintball 120zł

To niesamowicie wciągająca gra, ucząca maskowania, podchodów, współdziałania w grupie, a także szybkiego podejmowania szybkich i samodzielnych decyzji. Uczestnicy podczas zajęć wyposażeni będą w specjalne ubranie, maski ochronne, markery, kulki z farbą (200 sztuk na Uczestnika). Stoczą walki pełne adrenaliny i wyśmienitej zabawy. W cenie oczywiście przeszkolenie i opieka Instruktora! Zabawa dla Uczestników, którzy ukończyli 13 lat!

*Zastrzegamy sobie prawo do odwołania dopłaty gdy nie uzbiera się minimalna liczba osób niezbędna do jej organizacji. 

Galeria najlepszych zdjęć z obozu 39zł

Galeria z najlepszymi zdjeciami z obozu na karcie SD. Wysyłka pocztą na przełomie września i października. 

Przygodowy Pakiet Obozowy 150zł

Przydatne wyposażenie dla każdego, kto wyjeżdża na obóz. W Obozowym Pakiecie Przygody znajdują się:

  • latarka ręczna z kompletem baterii,
  • bidon,
  • dmuchana poduszka podróżna, niezbędną dla każdego Podróżnika.

Obozowy Pakiet Przygody będzie czekać na Uczestnika na obozie.
 

Dzieci, których rodzice nie zdecydowali się na zakup dodatkowych opcji, będą uczestniczyć w zajęciach realizowanych zgodnie z programem obozu.

KOSZTY
cena zawiera cena nie zawiera

Zakwaterowanie (11 noclegów), wyżywienie 3 razy dziennie, realizację bardzo aktywnego programu, opiekę kadry i instruktorów, opiekę medyczną, pamiątkową koszulkę, śpiewnik, ubezpieczenie NNW (10.000 zł), składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny oraz składkę na Turystyczny Fundusz Pomocowy.

Dojazdu,  dodatkowych atrakcji, diety specjalistycznej (np. bezglutenowej, wegańskiej, bezmlecznej). 

Dopłaty:

  • paintball – 120 zł
  • kubek Tol Calen – 50 zł
  • podręcznik w twardej okładce – 70 zł
  • erpegowy pakiet obozowy – 140 zł
  • galeria najlepszych zdjęć – 39 zł
  • przygodowy pakiet obozowy – 150 zł

 

Gwarancja aklimatyzacji 200zł
Wiemy jak często trudne do przewidzenia jest to, czy nasze Dziecko, które nie jest jeszcze doświadczonym bywalcem obozów i kolonii, zintegruje się z nowymi kolegami i odnajdzie się poza znanym sobie otoczeniem. Czy dobrze będzie się czuł w grupie rówieśników, czy może decyzja o wysłaniu na pierwszy obóz powinna jeszcze poczekać? Czasem, pomimo starań naszej profesjonalnej kadry, tęsknota za domem jest silniejsza i nie chcąc narazić początkującego Uczestnika na złe wspomnienia z pierwszego obozu, zabieramy go przed zakończeniem kolonii do domu.

Wychodząc naprzeciw takim sytuacjom, oferujemy dodatkową usługę polegającą na wzmożonej indywidualnej opiece Waszego Dziecka przez naszą kadrę. W przypadku wykupienia tej dodatkowej usługi zachowujemy jeszcze większą niż zwykle staranność i troskę o zaaklimatyzowanie się Państwa Dziecka na obozie. Jeżeli mimo to Uczestnik opuści obóz, Kompas zapłaci za niewykorzystane dni na obozie proporcjonalnie do ceny obozu.

*Gwarancja aklimatyzacji, może zostać dodana tylko do rezerwacji dla dzieci w wieku do 12 lat
Karta dużej rodziny
Nasza firma przystąpiła do ogólnopolskiego rządowego programu Karta Dużej Rodziny. Jest to system zniżek dla rodzin wielodzietnych, przysługujący rodzinom z co najmniej trójką dzieci, niezależnie od dochodu. Karta jest wydawana bezpłatnie, każdemu członkowi rodziny. Jej posiadacze mają możliwość korzystania z katalogu oferty kulturalnej, rekreacyjnej czy transportowej na terenie całego kraju. Szczegóły programu na stronie https://rodzina.gov.pl/duza-rodzina/karta-duzej-rodziny. My ze swojej strony oferujemy 100 zł rabatu dla każdego członka rodziny posiadającego Kartę, na dowolny obóz organizowany przez BTA Kompas. Karta Dużej Rodziny nie obowiązuje przy obozach w cenie promocyjnej. Warunkiem otrzymania zniżki jest przesłanie skanu lub zdjęcia Karty uczestnika obozu na adres e-mail biuro@kompas.pl. Skan lub zdjęcie należy przesłać przed dokonaniem płatności za dany obóz.
Co zrobić, jeśli moje dziecko jednak nie może jechać?

Różnego rodzaju sytuacje losowe (choroba, wydarzenie rodzinne, odwołanie urlopu itp.) mogą spowodować konieczność niespodziewanej rezygnacji z udziału w imprezie. Dla uniknięcia dość wysokich kosztów finansowych związanych z taką rezygnacją proponujemy przy kupnie imprezy nabycie fakultatywnego Pakietu Ochronnego pozwalającego na znaczące obniżenie kosztów wynikających z warunków uczestnictwa.

czytaj więcej >

Tabela zwrotu kosztów w przypadku rezygnacji z imprezy

liczba dni do rozpoczęcia obozu Bez pakietu Pakiet Parasol Pakiet Super Parasol
powyżej 30 dni -300zł zwrot 100% zwrot 100%
30-14 dni zwrot 50% zwrot 75% zwrot 90%
13-1 dni zwrot 40% zwrot 70% zwrot 85%
niestawienie się na zbiórkę zwrot 20% zwrot 60% zwrot 80%
koszt pakietu 0zł 125zł 200zł
regulamin
LOKALIZACJA I DOJAZD

Fabularna baza namiotowa Przystanku Drzewina

Fabularna baza namiotowa Przystanku Drzewina. Zakwaterowania typu glamping. Miejscowość Drzewina w województwie pomorskim, 35 km od Gdańska. Uczestnicy mieszkać będą w bogato wyposażonych namiotach 6-osobowych (w namiocie max. 5 osób): drewniana podłoga, łóżka z pościelą, półki-skrzynie i klimatyczne dodatki. W odległości 20 m do dyspozycji toalety i prysznice. Wyżywienie serwujemy w Przystanku Drzewina.

Strona obiektu: http://przystanekdrzewina.pl/

Przystanek Drzewina
Drzewina 6a
83-041 Mierzeszyn

Organizujemy dojazd na obóz za dopłatą z większych miast Polski. Podróż odbywa się autokarem i/lub pociągiem

Zastrzegamy sobie prawo do organizowania na trasie przesiadek (zgodnie z regulaminem dojazdów).

Dojazd negocjowany jest realizowany przy min. 5 osobach z danego miasta. Koszt transportu negocjowanego w obie strony: 350 zł.

Uczestnicy zawsze podróżują pod opieką naszej kadry.

Wykaz miejsc i godzin zbiórek będzie potwierdzony na ok. 7 dni przed wyjazdem (wiadomość wysyłamy na adres e-mail podany w rezerwacji).

Częstochowa 268zł Drzewina 0zł
Gdańsk 138zł Katowice 288zł
Koszalin 350zł Kraków 288zł
Leszno 350zł Łódź 268zł
Ostróda 350zł Poznań 268zł
Słupsk 350zł Szczecin 350zł
Toruń 218zł Warszawa 288zł
Wrocław 288zł
regulamin
PRZED OBOZEM

Co zabrać?

  • polecamy zabrać wszystko, co pomoże Wam wczuć się w klimat (stroje, ozdoby, rekwizyty) oraz to, co zwykle zabieracie na sesje (jeśli graliście już w RPG).
  • mały plecak oraz wygodne buty do wycieczek pieszych, obuwie sportowe, gorszą bluzę i spodnie do zajęć terenowych, ciepły sweter lub polar, nieprzemakalną kurtkę, letnie nakrycie głowy (czapkę lub chustkę)!
  • przybory toaletowe, ręcznik kąpielowy, krem z filtrem UV, środek przeciwko owadom, okulary przeciwsłoneczne .
  • własny bidon na wodę 
  • legitymację szkolną, poprawnie wypełnioną kartę kolonijną (z numerem PESEL)
  • Ciepłe ubrania i śpiwór, bo noce w namiotach potrafią być naprawdę zimne

Planowana liczba Uczestników na programie 6 osób na 1 Mistrza Gry, w bazie namiotowej ok 15 osób.